Najnowsze komentarze
I już po problemie, basia na chodz...
Ja i baska do: .:::Ja i Bassa:::.
Dziekuje Angela, tak kup baske poc...
Angela 1996 do: .:::Ja i Bassa:::.
ej czemu tak komus dowalacie cieka...
Autor2 do: Problemy z Baśką
Ha... Nie wiecie co się okazało po...
Autor12234 do: Problemy z Baśką
Wiem,że dysze, ale co nie znam roz...
Więcej komentarzy
Ulubieni blogerzy
<brak ulubionych blogerów>
Moje miejsca
<brak wpisów>
Moje linki
<brak wpisów>

22.07.2012 18:07

Problemy z Baśką

Witam. W tym temacie opowiem wam o problemach z BASSĄ.
1. Pierwszym i najgorszym problemem był gaźnik
2. Drugim problemem był niesamowity spadek obrotów i start
3. Trzecim problemem był wytrysk paliwa do  filtra powietrza
4. Trzaskanie pod przekładnią
5. Rozrusznik
6. Akumulator

Teraz wytłumaczę co zrobiłem z tym aby to  rozwiązać.
 
1. Miałem problem z gaźnikiem w postaci przecieków paliwa i nie palenia, rozkręciłem cały gaźnik i wyczyściłem dysze lecz na początek musiałem musiałem go rozkręcić. Na sam początek po rozwiązaniu problemów z przekładnią to po tym gaźnik mi poszedł na śmietnik nie chciał mi odpalić musiałem rozkręcić cały gaźnik wyregulować dysze, przedmuchać je i ssanie naprawić coś mi się zdaje,że gaźnik, a w sumie dysze w tym gaźniku sie przepaliły ja go kręciłem do upadłego. Paliwo nie dochodziło wężyk od paliwa był za długi a ssanie za małe i paliwo nie dochodziło. Przyciąłem wężyk a w sumie skróciłem go o kilka cm. I zaczęło paliwo dochodzić do gaźnika ale on nie palił okazało się ,że dysze poszły.

2. Tak jak pisze w drugim punkcie tracił obroty i miał od dawna słaby start. Po sprawdzeniu gaźnika, okazało się ,że muszę wyregulować rozrusznik lecz najpierw musiałem sobie przypomnieć jak to się robi, znaczy się wiedziałem jak wyregulować ale musiałem sobie przypomnieć jak mają być ustawione te oczka, nie każdy początkowy mechanik wie jak ma wszystko wyglądać robiłem to drugi raz. Po wyregulowaniu okazuje się,że dalej nie ma takich obrotów pogrzebałem przy gaźniku i dostał obroty, hyy... miałem nadzieję ,ze to już gotowe i będzie działać a tu pff.. klops dalej nie działa. I dopiero po tym zajrzałem do tego gaźnika i skapnąłem się, że to dysze.

3. Co tu dużo mówić nic nie było skomplikowane sama prościzna wyregulowanie rozrusznika i przedmuchanie zaworów. Ale zanim to zrobiłem musiałem odkręcić filtr bo chciałem wyciągnąć gąbkę z filtra (mam jeszcze ten co jest oryginalny pudłowy, wymienię go przy wymianie gaźnika na 50 cm3 odblokowanych [na razie będzie 50 dopóki nie zakupie wszystkich potrzebnych części do pełnego tuningu]). Przy  odkręcaniu zaczeło się wylewać ciurtem paliwo wyciekło gdzieś z 0,5 l. Przy okazji odkręciłem korek z paliwem i patrzałem ile mam paliwa i zapomniałem zakręcić korka od wlewu i były jaja. przyjechał do mnie kolega quadem ale o tym quadzie bd wspomniane w pkt.6 stanął blisko korka i zacząłem go paliw i trysk olej  na butach i wydechu, i teraz mam cały wydech w oleju.

4. Trzaskanie pod przekładnią pęknięta uszczelka i dobrze,że dość szybko zareagowałem bo by szykował się ,,SWAP". Musiałem czekać aż przyjdzie uszczelka 26 h czekania  i tak krótko (zamawiane na www.racing-planet.pl wysyłka kurierska "ECO" firmy współprac ującą z nimi DHL polecam) dłużej bd czekał na gaźnik. miałem trochę zabawy i nerwów przy tym, te śmieszne metale które podtrzymują wężyki na różne sposoby próbowałem ale i tak nałożyłem po swojemu pod nakrętkę nawet nie wiem Możę tak było nie pamiętam ale mniejsza z tego...

5. Rozrusznik hyy.. nie będę się rozpisywał myślałem,że to rozrusznik ale to akumulator i do tego właśnie dążę chodzi mi o to ,że to przez akumulator do katowałem rozrusznik, w późniejszym czasie go wymienię bo przy odpalaniu aż gdacze.

6. Akumulator największa i najbardziej kłopotliwa część tego całego problemu. Nic nie mogłem zrobić bo akumulator zrobił mi kaput nie był ładowany od 2100 km. Nie mogłem go odpalać i dobrze że przyjechał kolega quadem to na kable go odpaliłem.

Komentarze : 8
2012-08-21 20:41:53 Dominik_19974

I już po problemie, basia na chodzie cała i zdrowa.

2012-08-02 11:14:46 Autor2

Ha... Nie wiecie co się okazało po dłuższym grzebaniu przy silniku okazało się,że sprawcą jest czujnik ssania, cały ten czujnik był gorący i rozgrzewała się kopuła od cylindra i rozrząd. Tyle ile pobrał paliwa przy odpaleniu tyle wypalił i gasł, czujnik się blokował i nie pobierał, silnik się nagrzewał, dałem do sprawdzenia.

2012-07-28 16:58:43 Autor12234

Wiem,że dysze, ale co nie znam rozmiaru krócca i co mam zrobić kupuje albo nowy od razu przystosowany do f.stożkowego albo z tym coś zrobię żeby zaoszczędzić. Pozdrawiam autor

2012-07-23 23:35:59 Mayy

Misiekgt masz racje :) Dysze Nawalily Ostatecznie

2012-07-23 22:28:09 misiekgt

Jej, Ale Postęp, Idzie Edycja Riderbassabloga Dużo Ostrzej, Lepiej Ewidentnie !!!

2012-07-23 06:31:52 S-Fighter

Chyba chodziło o Waca (Wac), bohater ostatniego wpisu easyxjrider'a... Ale Easy nic nie wspominał o umiejętności pisania tamtego, może syn?

2012-07-22 19:57:08 autot

Istny co?!

2012-07-22 18:22:58 WAĆ

Masakra, istny Wać..

  • Dodaj komentarz